Elem27 garmastan pomad denedim mustela denedim ama bana iyi gelmedi belkide sürup yıkamak gerektigi icin cokda kullanma konusunda istikrarlı olamadım. Her emmeden sonra gögüsumü kendi sütümle silip acık bıraktım havalnması için o sekilde iyi oldu. Gögüs pedi kullanıyorsanız sık sık degistirin nemli kalmasın. Benim birde gögüs uclarım sertlesiyirdu cocuk emip yumusatana kadar kendimden geciyodum.