Browni_61 ikimelekannesi_ Dogum kontrol hapını bıraktım 1yıl 3 ay snra hamıle kaldm endişe etme rabbım verdcegı zamanını bılır
asell03 ikimelekannesi_ adetiniz bittinde yumurtalama takibi yapın olduğu gün ilişkiye girin testleri var her gün aynı saatte yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız
asell03 ikimelekannesi_ benim kızımda geç döllenmişti o kadar test yaptım çıkmadı kan tahlili ile öğrenmiştim düzensiz regl oldum için son çare kan tahlili oldu