ikimelekannesi_ en güzeli :) çünkü bende yaşadım aynısını, ay bu sefer oldu, bu sefer oldu diye diye öyle bir baskı kurdum ki kendime, olmuyordu, sonra amaaaaan dedim ve artık kafamdan sildim onu ve gerçekten hamile kalma düşüncesiyle değil de zevk için diyip, ardından 1-2 sonra hamile kaldım :)
bide sen hormonlarına da zaman ver, toplasınlar ilacın etkisinden bir çıksınlar, sende tadını çıkar, Allah’ın izniyle olur :)