HappyKids valla ben hic birine guvenmiyorum simdi kullanmiyorum ama aylik donemlerinde sirf onun ichin kucuk bi kap ayirdim ona kaynamis su dokuyordum ilk once kopugunu kokusunu falan cikariyordum sıkıp atıyordum sonra yeniden döküp onunla siliyordum poposunu simdi havalar sıcak diyo her seferinde yuyuyorum muhtamelen kis aylarinda da oyle kullsnicam yikaya bilmedigim saatlerde