HappyKids kesinlikle katılıyorum ne olursa olsun asla ıslak mendil kullanmadım kışın ılık su ve pamuk temizleme mendilleri ile sildimm temizledim üşenmedim. Yazımda hep her alt değişimde yıkadım su ile güzelce durulayip öyle altını aldım. Kaka da da keza öyle güzelce yıkayıp vücut şampuanı ile güzelde yıkar durumlar öyle asla ıslak mendil.kullanmam yaa dışarda su bulamazsan o zaman işte mecbur kaldığımda kullanırım o da çok nadirdir illa ki Su bulundururum ve pamuklu bez ile silerim vücudunu hele hiç silmedim ıslak mendille aslaaaa yine ilim.suyu batırıp batırıp sildim bebsimin her gün zaten gergin duş aldird.vs vs yani asla.guvenmedim.ben bu ıslak mendillere ne olursa olsun en kalitelisi bile kimyasiz olamamz. Benim bakimim.boyleydi. Ne pişik ne yara vs kızarıklık bile olmadi maasallah pamuk gibi çok.dikkat ederim ben ıslak.mendile.karsiyim saygılar 🤗👍