iki_prens_annesi Esenyurt’ta yangin vardi kizlar heryer sararmisti kuller yagiyodu hawa suan normal ama ruzgar yuzunden isler kuller ucusuyo balkonum kul doluydu 🙄
Nursel67 @noluyoya esenyurtta fabrika yandı hala yangın devam ediyor onun külleri yağıyor bildiğim kadarıyla
iki_prens_annesi noluyoya bnm camlar sineklik oldgu icin acik da ama balkon kapali malisef bizde pistik vala 🤭 bide duman yakinimdaydi koca koca kuller tepeme dokuluyodu keske yagmur yagsa rahatlardk ama yagmiyo 🙄