noluyoya Kızlar koyu renk koltuğum var cam önünde camımda malum açık üstü ful kül olmuş şimdi farkettim ki kül yağıyo resmen🤦♀️
25moonlight2021 noluyoya yangınlardan mı geldi acaba rüzgarla birlikte ? Annemlerde muğlada oturuyor marnariste yanan ormanların külü hep evlerine dolmuş
Hazalim noluyoya bende Tekirdağ’da yaşıyorum aynı durum burdada var Yunanistan’da ki yangından gelen kulllermis
Tombikdonerartikcokpahali Yakınlarınızda yangın vs mi oldu acaba allah korusun rüzgar getirmiş olabilir
Tombikdonerartikcokpahali Hazalim 🤷🏻♀ordan buraya nasıl gelmiş? Gelseydi antalyadakiler gelirdi Şaşırdım yani
Tombikdonerartikcokpahali noluyoya Bende sancaktepedeyim allahım korusun hepimizi evet camları açmayınca da çok sıcak😔