Defnemiraymoms Köye tatil için geldik dün oynatmak için halıda ayaklarndan tutup çekmiş ben yanında yoktum ve bugün gördüm kafası çok kötü tahriş olmuş soyulmuş şuan yoldayız eve gidiyoruz ne kullanabilirim eve gidince doktora gidicem
Kalbi_hep_kirik Defnemiraymoms Yuh artık cinnet yani ya . Valla bende yapıyorum yalan değil ama onun bebek olduğunu bilerek narin bi sekilde öne öyle ya.
hebundeniz Defnemiraymoms afedersin de kaynanan hiçmi düşünmedımı kolu çıkar olmadı bacağı yerınden cıkar kıkırdaktan ıbaret nasıl nı zıhnıyet gecmiş olsun kuru tut cnm pişik kremi varsa yanında ince tabaka olarak sür ağrısını hafıfletır bide sıcak ya
Oznurckose1 Defnemiraymoms çok geçmiş olsun bence direk doktora gidin baya soyulmuş ah kuzum ya kremler yakabilir sürerken
Mom726373 Defnemiraymoms bilerel yapmamıştır ama bunu 5 yaşındaki çocuk akıl edemez ancak geçmiş olsun,üstte kalsın
NurrA Ya çok üzüldüm gerçekten çok geçmiş olsun kıyamam yavrum şu haline bak 🥺🥺 bence direk doktora gösterin kantaron yağı oldu ilk aklıma gelen doktor daha iyi bilir tabii
Deletedmom5455451 Oyy geçmiş olsun ona dışardan birşey yapılması uygun olmaz bi doktora göster merhem krem verir onu kullanırsınız mikrop kalmasın..
Defnemiraymoms hebundeniz bu sıcakta çocuğun nasıl canı yanıyor kim bilir ya çok üzgünüm keşke yanlız birakmasaydm ☹️