Bellabells yok canım henüz gitmedim benimki de yuvarlak fındık büyüklüğünde kızarık biraz ucu . Karantinam yarın bitiyor salı günü gidicem inşallah. Doktor telefonda rahim sarkmasıdır beş altı aya toparlar toparlamazsa ameliyatla rahimini yukarı alırız dedi ama . Bende de akıntı falan vardı evde fitil kullanmadan önce bide rahim ağzımı tamamen kapamış durumda be iki tane daha görünüyor küçük o yüzden polip olucağını düşündüm bide bi doktor daha vardı o dediki ucunda delik varsa rahimindir. Velhasıl bende çok merak ediyorum şuan nedir ne değildir 😞😞