Bende bu konudan muzdaribim. Bebeğim dört buçuk aylık oldu. İlk adeti mi de oldum normal doğum yaptım. Adetime daha 11 felan var iki haftadır kahverengi arada kırmızı akıntı şeklinde lekeler geliyor. Biraz durmuştu yeniden başladı akıntı koyu renkli bazen kan gibi kahverengi. Bilemedim bende adet miyim değil miyim. İlk defa duydum polip diye birşey. acaba bende de mi var ki. Nasıl anlaşılır