Tugbatokatli Ceyymen valla bende ikinci dozu olmaya cesaret edemedim malesef korkuyorum :( halbuki olunmalı diye savunuyordum olmayanlara kızıyordum ama şimdi korkuyorum
Xyz1234 Tugbatokatli dün çok kötüydüm bugün daha iyiyim 2. Dozu olmak lazım bazılarına hiç etki etmiyor
Tugbatokatli Xyz1234 Evet olmak gerekiyor ama korkuyorum korkmamin sebebi hastalıklarım var şu an o yüzden bağışıklığım ya düşükse etkilenirim diye
Melekk_2604 Xyz1234 Aynı şeyleri bende yaşadım canım normal bir gün böyle ağır atlattım hemşireyi aradım oda normal dedi sonra şükür geçti