bahar95 annevekizi- bende 9 gündür 4 gözle bekliyorum gelsede rahatlasam valla test yapmayada korkuyorum bebeğim daha 6 aylık 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
annevekizi- Defnmmmm ay hala yok 🤤 doktorun verdiği ilacı kullanıyorum. Bitince gelir demişti. Son 6 tane kaldı bakalım. Sen ne durumdasın
annevekizi- tosbikyanak-ela- yani 15 aydır emiyor. 7 aydır da düzenli oluyordu reglim. Bu ay bi haller oldu
tosbikyanak-ela- annevekizi- sormayın valla 30 tane test yapıyorum uykularım kaçıyor resmen 😄 rabbimin gücüne gitmesin nasip ederse eğer başımızla beraber ama kızım daha çok küçük ve çok hareketli biraz daha zamanı var sanki insan heyecan yapıyor ister istemez😊
annevekizi- tosbikyanak-ela- öyle gerçekten olursa canımızdan can sonuçta gözümüz gibi bakarız ama bebeler küçük olunca gözümüz korkuyor açıkçası
tosbikyanak-ela- annevekizi- aynen valla dediğim gibi çoğu ay gecikiyorum ben insan bi heyecan yapıyor açıkcasi
annevekizi- tosbikyanak-ela- hep bi adrenalin hep bi heyecan. Ben bu ay ilk defa geciktim korkum tavandı 🙈 her ay bünye kaldırmayabilir