Defnmmmm ay ben dayanamayıp doktorumu aradım. Doğum yaptığım doktoru yani. Bugün bi kez daha kan ver yoksa ara beni bi ilaç söylicem dedi. Verdim ve yine yok ilacı aldım kullanıyorum bakalım. İlaç bitince hala olmamışsan gelmen gerekecek dedi. Bakalım 😎