Meyvebicagi bebeğim ilk doğduğunda çocuk doktoru acaba down olabilir mi dedi gözü çekik, bir çizgisi de avuç içinde daha düzdü. Oradan tetiklendim toparlanamadim. Baş çevresi de ortalama altı arastira arastira delirdim, doktorlar da net bir şey demedi. Test falan yaptırdım 2 buçuk ay bekledim. Bu arada da eşim ve ailesi beni anlamadı, çok zor günler geçirdim. Şimdi iyiyim çok şükür ama ilaca devam ediyorum.