Merhaba kizlar,
Hamilelikten önce 8 kilo vermiştim 66 kiloydum diyetisyenle, kas oranım yüksek iyiydi o yüzden bu kilo. Ben alttan kalçadan popodan bacaktan alıyorum.
Doğuma 82 kilo girdim, doğumdan sonra falan 72′ye düştüm. Ancak antidepresana başlayınca, eşimle de aramız bozuldu hep sevdiğim şeyleri yedim ettim 77 oldum. Şimdi baktım 79 olmuşum, adetim de yakın.
Kilo vermeyi çok istiyorum, elimde güzel diyetisyen listem de var ama ruh halim değişik. Bebek yoruyor o zaman akşam amann diyorum yiyorum hamburger, mantı falan. :/ patates çok seviyorum.
Şu aralıklı oruca baktım, pek bana göre değil.
Genel önerilerinize açığım. Hem motivasyon hem tavsiye. 3-4 ay dişimi sıksam. Böyle kendime güvenim de gidiyor.