Bursa1628 sevdam4721 doktoruma sordum düzelir o dedi 1 yaşına kadar dedi hep aynı yöne yatırma dedi sadece
sevdam4721 piiremseskumsal bana göre düz de etraftakıler degıl dıo sadece 1 kez bebeğı 5 dk gören bı arkadaşımız soledı şaşırdım o saniyede çocuğun kafasını nasıl anlamışlar ondan taktım
piiremseskumsal sevdam4721 ay yok ya bazen saçları yatmaktan düzleşiyor öyle duruyor aslında benim bebeğimin kafası da düz değil de ben takacak yer aradım şimdi dönüyor zaten kendisi yan yatıyor düz yatmak istemiyor takılacak birsey değilmiş😅
Mry_21 Betim eğrilik sütur kapanmasından dolayı mı oluşmuştu peki bizde taktırmak istiyoruz da yardımcı olursanız sevinirim
Betim Mry_21 hayır süturları açıktı o yüzden tedavi olabildik. Hala açık 20mm kadar bir düzelme bekliyoruz hata şu an 1 yaşından sonra kafa çapı büyümesi hayli yavaşlıyor kafasının kendi toparlanmasıyla çok daha iyi olacağını söyledi doktor