sevdam4721 Kızım 5 aylık kafasının arkası düz yastık kullanmaya karar verdık ama yastıklara baktık bugun 0 6 aylık ve boyutları küçük 6 12 lerı oluyomu onların acaba ınternete baktım bulamadım da bı fıkrınız var
Bursa1628 sevdam4721 uyurken kafasını bir sağlı bir sollu yatırın bizde vardı belli bir tarafa yatmaktan eğrilik şimdi yavaştan düzeliyor
Bebegmmm sevdam4721 benimki kadar düz kafa bir bebek yoktur. Hicbisey yapmadım yaşına girine duzeliyo
Leylaozdrgt Bursa1628 aizin kaç aylık benim 4.5 aylık bebeğimin kafasının sol tarafı bildiğin düzleşti diğer tarafa asla yatmıyo uykusunda çeviririyorım uyanıyo yan yatmıyo düzelmez diye düşündüm açıkçası
Anekdot Bursa1628 bizde de arkasi duz oldu gibi 3 buçuk ayligiz yastık alıp sag sol yatırırım düzelme ihtimali var mi acaba bu zamandan sonra
ikizlerinannesi2985 Hafsaninannesii 1 hafta mı?? 1 hafta çook uzun bir süre. öyle düzelmez kafa şekli. 2-3 saatte 1 sağa sol yatırmak lazım, naptınız 😀
Hafsaninannesii ikizlerinannesi2985 bir hafta sağ bir hafta sol yatırdım düzeldi kafası kendi kafama göre değil kaynanamla beraber kalıyorum onla bu şekilde yatırdık düzeldi kafası bizim bebeğin kafası yan tarafı şişti düzeldi
Betim Hafsaninannesii kaç aylıktı, 6 aydan küçükse kolayca şekil alır ama sonrasında kafa çapı attık yavaş büyüdüğü için çok zor
ikizlerinannesi2985 Hafsaninannesii benim de 2 doktorumun dediği en geç 3 saatte 1. ben de o şekilde ikizlerimin kafasının şeklini düzelttim. mantıken de 1 hafta çok uzun. tam düzelmişken tekrar bozulur ama sizde etki ettiyse güzel..
Betim Hafsaninannesii evet dediğim gibi 6. Aydan önce kolay, zira biz kask tedavisi gördük detaylı bilgiye sahibim
Mom456 Bizimki de öyleydi ben çevirdikçe o inatla sağa dönüyordu, hep tek tarafa dönük uyudu,şu an 8 buçuk aylığız düzeldi
Betim Hafsaninannesii asimetri vardı bildiğiniz yamuldu kafası ve kask takmadan da kendisi düzelmez dedi çok sayıda doktora gittik beyin cerrahları dahil. Sadece yatış şeklinden olmuş çünkü doğduğunda sola yatmaya alışkındır kanala erken inmişti ve hep sondaydı bunu gebelikte doktor da demişti. Çok uğraştık düzeltmek için kendi çabamızla olmadı ilerde özgüven eksikliği yaşamasın diye riske atamazdık ve düzeldi çok şükür ☺️
piiremseskumsal sevdam4721 yastık ben aldım da yatmıyor kızım hele bu sıcakta kafası çok terliyor terletiyor da bende çok panik yapmıştım doktor düzleşme yok dedi ama bana var gibi geldi şimdi dönüyor kendisi sağ sol yatıyor düzeldi yani
sevdam4721 piiremseskumsal bana göre düz de etraftakıler degıl dıo sadece 1 kez bebeğı 5 dk gören bı arkadaşımız soledı şaşırdım o saniyede çocuğun kafasını nasıl anlamışlar ondan taktım
Minikkizimm sevdam4721 4 aylikken yastik aldim fayda etm8yor bebek onda yatamiyor zaten bnce cok gereksiz bisey. Tek cate sag sola cewirerek yatirmak benmki 8 aylik oldu hala tam yuvarlak degil kafası