idilolo demerki gazdanmış cnm benimde aynı durum ama 2 haftadıt benimki mesela eskiden 1 saate emzirirdim şimdi zorlasam da o içmiyor 2 saate bir içiyor ve uyandırmıyorum bende mantıklı olan ÖİB kızımda hep uyandırdım şimdi 3 yaşinda halen uyanır 😂ondan ders aldım uyandırmıyorum