Merhaba,
40’ı çıktı dün bebeğimin, bı hafta hepatit aşısı oldu ayrıca ve de atak haftası, uyku yok, mis gibi uyuyan çocuk ne gündüz ne gece uyuyor. Baya yorulduk artık. Hepsi birleşip kombo mu oldu? Memede sakinliyor ama orada da uyumuyor. Uyuyor uyanıyor hemen