Neseli5 az önce doktoruyla konuştum bebeğimin, 41 günlük uykular bozuldu, gece uykusunu sordu, 4 saati geçirebilirsin sarılıktan korkma 5 saat uyuyabilir dedi, bu gece öyle deneyeceğim. 9’da uyuyup 2.30’da kalkıyor kendinden, ben 1:30’a alarm kuruyorum ya uyanmazsa ben uyuyakalırsam diye, yarım saat aralıkla. Bu gece 5 saati deneyin dedi