Muhasebeciana Neseli5 artik sarilik tehlikesi kalmamistir canik zaten oyuzden her 2 saatte bir kalkmana gerek yok sende dinlenmelisin hem
Neseli5 Muhasebeciana evet valla haklısın dinlenmeye çok ihtiyaç oluyor, sarılık değeri düşüşe geçmişti zaten bayram öncesinde çok şükür 🤲
Neseli5 Lalin aaa evet aslında doğru diyorsunuz, ilk başlarda nasıl alıştırırsak öyle gider herhalde, birde bunu deneyeyim teşekkürler 😊🌺
Neseli5 51_Merve uyandırmadan emziriyorum da, burada yorum yapan 2 arkadaşım da mantıklı birşey dedi emmek için uyanmaya başlar alışır diye oda mantıklı geldi, gün içinde güzel besleniyor aslında, deneyeceğim gece kaç saat uyuyor diye kaldırmadan bakalım
51_Merve Neseli5 ama daha küçük şimdi 2 saate bir acıkıyor büyüdükçe bu saat de uzayacak ve acıktıgı zaman uyanacak bence alakası yok diye düşünüyorum ne zaman acıkırsa o zaman uyanır sadece sen gece ile gündüzü ayırt ettir. Ben 20 günlükken fln başladım sabah kalkınca perdeleri açtım beraber bak kızım sabah oldu herkes uyandı günaydın ağaçlar kuşlar fln dedim akşam olunca artık herkes uyayacak sabah kalkılır akşam yatılır dedim her gün tekrarladım bu döngüyü şimdi farkında gece gündüz ama şu aralar gazı oldugu için biraz huysuz gece sık uyanıyo gündüz de uyanıyor ama uyumuyor tekrar biraz oyalanıyo ama gece oyalanmıyo mızmızlansa da uykulu mızmızlanıyo masaj yapıyorum rahatlıyo bence uyku düzeni bozulmasın diye aç bırakma 5 saat 35 günlük bebek için fazla bana göre
Neseli5 egelsenkonuss 35 günlük 😊 çıngırakları var farklı farklı, top şeklinde olanı kolunun yanına koyuyorum hareket ettirdikçe ses çıkıyor gol atıyoruz 😃 sonra sohbet ediyoruz, sonra ben şarkı söylüyorum hem normal şarkı hem çocuk şarkısı öyle sonrada uykusu geliyor zaten emziriyorum uyuyor
Neseli5 Havva3437 bizimki arife günü ölçüldü 12.5 idi, sonra doktor bey gözle takip etti, 1 ay randevusu da, bakılacak bir düzeyde görmüyorum dedi, 2.ay randevusunda bakar sanırım
Birmuallime Neseli5 gerçekten çok sıcak Rabbim herkese yardım etsin, yavrularımıza da pişiyor garipler 😔
Ozgecanmevsim Neseli5 Canım 35 günlük bebek nasıl 5-6 saati görecek ya uyanmadan. Bu doktorlar bi tuhaf her biri başka bişey söylüyor biz annelerin aklını bulandırıyor. Bana da o kadar uzun uyursa uyandır besle demişti acıktığını tam bilmez şuan, susuz kalır emzirmen gerek maksimum 3 saatte bir dedi
Neseli5 Ozgecanmevsim aynen öyle canım, 3 saati geçirmiyorum bende açıkçası, 5 6 saate daha var bencede 😃
Neseli5 51_Merve evet bende öyle düşünüyorum, ne kadar güzel gece gündüz ayırt ettirmişsiniz, bende deneyeceğim, sadece gece ışık kapalı gece lambası vuruyor biraz o ortamda uyuyor, sabahta Günaydın diyorum o kadar, sohbeti artıralım bizde
Meryem09 Neseli5 Benim oğlan mama ile besleniyor bizde 39 günlüğüz gece 11 de uyusa 3.30 4.00 gibi kalkar doyurur bir daha uyuturum sabah 7.30 gibi kalkar bir daha doğduğu günden beri de böyledir
Neseli5 Meryem09 maşallah, biz gece uykusuna biraz erken geçiyoruz 8.30 9 gibi, 12 de kaldırıp emziriyorum o uyuyor, sonra 2 saate düşüyor uyumaları
51_Merve Neseli5 bizde gece lambasında uyuyorduk ama acıkıp kalktıgı zaman ışığı görünce tekrar uyumaya biraz direniyordu gece lambasını da kapattım şimdi