Lay Ilaydaa Çişli ve kakalı bezlerini takip edebilirsiniz. Günde 6-7kez çişli bezi oluyorsa çiş rengi koyu renk ya da pembe değilse o gün içinde doyduğunu anlayabilirsiniz. Ben mama verdim günde 1 kez ama uzamış sarılık durumu vardı bizde. Doktor kaka ile atacak mama verirsen daha çok kakası olur demişti. İlk günler bana da çok mama ver baskısı oldu, bebeğim memeyi kavrayamamıştı sağıp biberonla veriyordum ekstra günde 1 kez mama veriyordum.dolap süt dolu olduğu halde annem ve mesleği ebe olan görümcem dahil herkes mama yapalım mı diye soruyolardı.
idilolo Elem27 1 haftada dik yürüdüm, 10.gün dışarı çıktım, evi temizledim az da olsa, 40 gün oldu şu an daha iyiyim ama dikişlerimin bir kısmı hala acıyor.
idilolo Ilaydaa doğum yaptığım ilk günler aynı sizin gibiydim, lohusalık gerçekten berbat bişey, 9 ay boyunca yüklenen hormonlar sezaryen ile bıçak gibi kesiliyor o nedenle böyle hissediyorsun demişti bana doktorum, 41.gün bugün hayatımın en uzun 40 günüydü
idilolo Ilaydaa bana biraz uzun geldi ama sonunda geldi, bugün 42 oldu, geçecek Allah’ın izni ile. Ben de sizin gibiydim, geçmiyor bitmiyor dedim, bu gece 23’de uyudu 3’de uyandı, onunla beraber bende uyudum.