gocebebirbayan Elem27 korse taktıktan hemen sonra taş gibi olmuştum. 5 gün olmuştı doğum yapalı korse taktığımda. Çıkarınca iki büklüm geziyordum
Ilaydaa Elem27 3 gün oldu doğum yapalı bende ne zaman ağrılar geçicek dim dik durucam diye gün sayıyorum doktor korseyi bir hafta geçmeli dedi omdan sonra kullan dedi
Arafinannesi Elem27 1 haftada ayaklanıyorsunda ayağa kalkarken doğrulurken felan sızlaması 20 25 günü buluyor geçmiş olsun🌸🤗
Lay Ilaydaa ben 5. Gün dik yürüyebilmeye başlamıştım ilk 1 hafta sancılı geçmişti. 15 günde normale döndüm diyebilirim. O zamanlar insana çok zor geliyor ama kızım daha 5 aylık olmasına rağmen size cevap verebilmek için düşündüm ne kadar sürmüştü diye unutulmuş bile
Melin16 Elem27 3.günü rahat rahat kalkıp ediyordum ama bende kronik öksürük var öksürürken dikişlerim acıyordu sadece. Dikis yerlerimin acıması da 1 hafta 10 güne geçmişti öksürürken.
Metehan123 Sana tavsiyem sakin yatim deme ne kadar hareketli olursan o kadar cabuk toparlaniyosun beni hastanede yuruttuler kalkisim o oldu bebegime de kendim baktim daha ilk gunu annem fosur fosur uyumustu ve kaldiramadim cocuk uyanmisti kendim kalkip cocugumu emzirmistim ramazanlikti sahura esimi kaldirip ona biseyler hazirliyldum benim dr korseyi de hemen takabilirsin cok sikmadigin surece dedi bel agrilarima bile korse iyi geldi daha cabuk toparliyo insani
minikannesii @Elem27 3. gün ayaklandım çok şükür ama annem kardeşim hep yanımdaydı tamamen iyileşene kadar
Erkek_bebik Elem27 Canım ilk sezeryanımda 10 gün ayağa dahi biri yardim etmeden kalkamiyordum cok agrim oluyordu. Ikinci serzeyanimda hiç yatmadim ertesi gün daha gezinmeye başladim hiç agrimda olmamıştı ikincide. Ameliyat eden doktora bağlı bence.
Fureya Elem27 5. Günüm bugün, sabah büyük kızımı (13 kilo) sırtıma bağlayıp küçük kızımı doktora götürdüm. Doğumdan sonra hiç oturmadim desem yeridir. Şuan her işimi kendim hallediyorum çok sukur
Ilaydaa Lay teşekkür ederim, bu günleri geçip unuttuğum günlere gelmek istiyorum zor bir süreç lohusalık ilk hafta çok zor bebeğin alışması senin alışman rabbim güç kuvvet versin tüm annelere ve bebişlere🥰
Aslancikli Ben ilk gunden beri hep kendim yatip kalkmak zorundaydim. Iyilesmem 40 gunu buldu ama yatamadim
Lay Ilaydaa çok zor gerçekten. Herkes çok güzel doğum yapmış kimsenn canı bu kadar yanmamış, herkes bebeğinin dilinden hemen anlamış ama bir ben yapamıyormuş gibi hissediyordum. Özellikle karın ağrısından kızımı eğilip yataktan alamamak altını değiştirememek beni çok eksik hissetiriyordu bir de üstüne emmemişti de. Off ne günler. Ama hepsiii geçiyor sanki kızım 10 yaşındaymış gibi eski geliyor o ilk zamanlar. İnsanlar böyle unutup unutup 2. Çocuğa cesaret edebiliyolar demek ki 😅
idilolo Ilaydaa doğum yaptığım ilk günler aynı sizin gibiydim, lohusalık gerçekten berbat bişey, 9 ay boyunca yüklenen hormonlar sezaryen ile bıçak gibi kesiliyor o nedenle böyle hissediyorsun demişti bana doktorum, 41.gün bugün hayatımın en uzun 40 günüydü
Ilaydaa Lay benim ilk hamileliğim ve bir tane yeter diyorum tabi bende unutup cesaret edenlerin arasına girmezsem. Çok zor bir süreç o ağladıkça bende ağlıyorum. Çevremdekiler ağlama niye ağlıyorsun diyor ama çok değişik bir psikoloji ve duygu karmaşaları yaşıyorsun. Bebek doyuyor mu, gazı var mı yok mu anlamaya çalışmak. Doymayınca mama versene diyenler verme diyenler onlarca ses benim ise bebeğime yetemiyorum sütüm onu doyurmuyor büyümeyecek diye ağlamalarımla geçiyor zaman. Bu arada bebeğe mama vermişmiydiniz bebeğim hiç doymuyor mama verin diyorlar
Katarsis Elem27 2 gün sonra oğlumun kulak muayenesi gittim yürüyerek tabi kaplumbağa gibi, yavaşta olsa işlerimi de yaptım lakin yatma, doğrulma ve kalkma gibi eylemleri rahat yapmam 15, 20 günü buldu
Lay Ilaydaa Çişli ve kakalı bezlerini takip edebilirsiniz. Günde 6-7kez çişli bezi oluyorsa çiş rengi koyu renk ya da pembe değilse o gün içinde doyduğunu anlayabilirsiniz. Ben mama verdim günde 1 kez ama uzamış sarılık durumu vardı bizde. Doktor kaka ile atacak mama verirsen daha çok kakası olur demişti. İlk günler bana da çok mama ver baskısı oldu, bebeğim memeyi kavrayamamıştı sağıp biberonla veriyordum ekstra günde 1 kez mama veriyordum.dolap süt dolu olduğu halde annem ve mesleği ebe olan görümcem dahil herkes mama yapalım mı diye soruyolardı.