Sedonay Eşinizi suçlamış 1,2 kişi. Anlamadığım birşey var. Adam isteyerek mi düşürdü ? Ne alaka yaa. Sinirlerim bozuluyor şöyle yorum görünce. O adamın da yavrusu. Canınin acımasini istermi hiç bir baba. Saçmalamayın arkadaşlar kendinize gelin biraz. Adam demekki gerçekten yorgunmus ki bı anlık dalmış. Evet dalmamasi daha dikkatli olması gerekiyor ama arkadaşımız buraya yazmış zaten şoka girdi diye. Evet daha bilinçli davranması gerekiyordu her ikisininde. Ama burda suçlu diye babanın üzerine gidilmesi de yazık degilmi ya adam istermiydi böyle olmasını. Onun da kuzusu. Yapmayın böyle kadın zaten üzgün.
Geçmiş olsun kardeşim. Üzülme benim bebeğimde düştü önceden. Daha dikkatli olmaya çalışalım. Allah korusun daha büyük problemlerin olmaması açısından tedbirli ol bundan sonra. Yanına yöresine yastık koy, uykuluyken yanınizda yatmasin, yüksek yerde (koltuk,yatak) gibi yerlerde bırakıp iş yapmayın. Güvende olduğundan emin olup odadan çıkın. Tekrar geçmiş olsun canım benim 🌿Rabb’im korusun yavrularimizi. Not: arkadaşlar tek biz yorulmuyoruz. Rica ediyorum eşlerimizin de uykusuz kalabildigini, onlarında bitkin düşünce 2,3 saniyelik dalıp uyuma gibi şeyler yaşamasını anormal görmeyin. Bir anlık olay yaşanmış.