Mehtap91 canim ben hem mama verip hem emziriyordum.2 saatte bi mama veriyordum her mamaya koyuyordum .hatta geceleri kaç defa bogulacak gibi oldu.reflu yastığı yada yatağı almana gerek yok başını yastaga koyunca yastık çok yukarda olsun hatta eğimli olsun.ben 2 ay kullandım düzeldi hangi ildesiniz?