Betbet bizdede var reflü 1 aylıkken demişti doktor bızede.suan 3 aylıgız reflu mamalar baya rahatlatıyor. Ben 2 kutu aptamıl ar kulandım ama gunde 1 veya 2 kez verıyordum öama +meme seklınde gittiğimiz için. Suan bazen hıc kusmuyor bazen cok kusuyor degısk. Oturmaya basladıgında azalır demişti doktor bakalım 🤷🏻♀️cok fazla reflu hastası bebek var grupta gececek ınsallah merak etmeyin