Kizimmmmm3434 bilmem babannem öyle derdi.sut geri gitsin diye geriye,gelsin diye öne taranirmis.inanmak lazım belki de.benm bebeğim yoğun bakımda kaldı sütüm yoktu aklıma direk bu geldi 🤗 ve yaptım.deneyin, kim bilir vardır bir hikmeti.sadece inanın 🥰