Kizimmmmm3434 sağlıkla büyütün inşallah 🌸 size bir şey diyeceğim öncelikle sütüm yok demeyin 🤗 yok diye emzirmekten kaçınmayın emdikçe gelecek,uyusa bile sık sık emzirin.bir de duşa girdiğinizde saçınızı hep öne doğru tarayın (babanne yöntemi).ayrica bulgur et ve dereotundan kendinize çorba yapın biraz sıcak olarak için.bol bol sıvı tüketin asla öğün atlamayın.galactago damla kullanabilirsiniz.inciri suyla kaynatıp hem suyunu için hem incirini tüketin.kendinize iyi bakın, keyfini çıkarın lütfen çok çabuk büyüyorlar 🥰