Yasemin34 Nurellaaa serum takılınca zaten ateş 15 dk içinde düştü ve uykuya daldı rahatladı galiba ara ara uyanıp serum çıkar anne DİE ağladı hastanede hemşireler falan tutuyorlar takılırken çocuk o gün içim de kendine gelip akşam yaramazlığa başladı
Nurellaaa Gece uyurken iyileşti çok şükür seruma gerek kalmadı ama ateşten uyuyamazsa serum da bir çare aklımda olsun 🙏
Nurellaaa Masalkayhan sabah düşmüştü ama gün içinde 37-38 arası gezindi ateş vermedim fitil daha düşük diye ama ne kadar böyle gidecek bilemedim bu 2. Gün