Nurellaaa benim kızımda yeni iyileşti anlattığınız gibiydi, hiçbir şekilde şurup kabul etmiyor zorla verince kusuyordu, mecburen fitil kullandık çok yüksek olduğu durumlarda 4 saatte bir kullanabilirsiniz ama ilaç kullanıldığı halde 40ı geçerse hastaneye gelin dedi doktorumuz. Biz serum da taktırdık ama serum ateş düşürmüyor sadece rahat uyumasını sağladı. Bu salgında yüksek ateş 3-4 gün devam ediyor düşse bile 3-4 saatte tekrar yükseliyor endişelenmeyin bitince de aniden düşüyor