Ben de sabah yatış yaptım, 9:00 gibi suniyi taktilar, çok rahattım. Ne zaman ki keseyi patlattılar işte o zaman tarifi imkansiz sancılar başladı. Toplamda zor dönemi 4 saat falan sürdü sanırım. 40+2 de sıfır açılma sıfır sancı ile gitmiştim. 16:45 de bebek kucağımdaydi ❤️