Karens 40. Hafta olduk sancım , nişanım gelmedi hiçbir doğum belirtim yoktu doktor alalım artık dedi gün belirledik açilma kontrol edildiğinde 2 santimdi sabah 8de suni sancıya başladik 12 olmuştu saat henüz 4 santime ulaşmiştim o sanci nefesimi kesiyor herşey çok zor ilerliyordu abartmıyorum kesinlikle plates topu getirdiklerinde yerlere yatıp ağlıyordum dayanamıyorum ben yapamayacağım diye gerçektende dayanamadim daha fazla doktorumu çağirttip sezeryan istedim 7 dakika sonra bebeğimi kucağima aldım sezeryan ile herkesin acı eşiği farklıdır elbette ama küçük dozda başlatiyoruz suniyi dediklerinde bile inletiyor insanı çok ağir çok başka bişey o sancı