Ay benim de başlamam gerekiyor ama 6 aydan önce diyet önermiyorlar. 3,5 aylık olduk. Sürekli korse ile geziyorum evde incelmek için ama sporsuz ve diyetsiz çok zor. Emzirdiğini için sürekli acıkıyorum varsa uyguladığınız yöntemler yazabilir misiniz ?