Baharbek canım benim oğlum inan bir günlükken doğduğun beri ayaklarının üzerine başardı. Herke bu erken yürüyecek derdiler 10 buçuk aylıkken yürüdü . Kuzeni hiç basamazdı hemen yığılırdı oda 20 gün bir ay sonra yürüdü ikisinde yakın zamanlarda yürüdü. 4 aylık bir bebeğin basmasını beklemezler yani olabilir doktor herkes kesildi . Doktorun ne diyorsa o