Okuyunca ne hissettiniz tahmin ediyorum 😬😬 ama bugün bebeğime alkış yapamıyor gibisinden gelişim geriliği varmış gibi davrandı eşimin filozof yengesi gülsem mi ağlasam mı bilemedim 😂
Birde ekstra olarak dik tutunca ayaklarını her zaman basmıyor ama anormal olarak hiç düşünmemiştim. Basması mı gerekiyor daha küçük değil mi bunun için?