Deryaasya peki neden ilk 6 ay anne sütü deniyor ve neden bazi doktorlar daha once baslatiyor bunu biliyor musunuz arastiriyor musunuz hic ? Benim lafim doktor gibi konusanlara doktorluk taslayanlara. Gecen biri post acmis bebegine 4 aylikken ek gidaya baslatmis doktor. Biri kalkmis sey diyo sen dinleme doktoru beni dinle baslama ??? Neden sen amerikan pediatri dernegi kurucusu musun ? Bebege gerekli olan demir vitamin vs vs. Anne karnindayken depoladiklari ortalama 6 ay yetiyor. Bu sebeple ilk 6 ay anne sutu yeterli diyorlar. :) ama bu tepeden inme bir kural degil. Her bebegin gelisimi farkli oldugu gibi bu konuda da farkli aşamalar. abartipta bebek 1 aylikken yemek yedirmeye çalışanlari elbette savunmuyorum tabiki.