Hanımlar selam 🥰 Oğlum şuan 4 ay 25 günlük,Biz bsy yerken (yemek olduğunu anladığını sanmıyorum) ama çok melül melül bakiyo,boğazıma diziliyo yiyecekler😶Kilosu,gelişimi flan gayet yerinde doktora da sorucam ama 5.ayı doldurunca ek gıdaya başlasam mı acaba diye düşündüm?Dün karpuz yerken öyle bı baktiki eşimin kucagindayken dayanamadım çok az degdirdim ağzına minnacık,merakı gitsin diye, heryerini,kakasını flan kontrol ettim sonradan her ihtimale karşı ama bilemedim de yani.Varmı öyle bir ay erken başlayan minik minik tatsa mı artık diyorum 🥰🥰