Kalbim22
Öfkemi kontrol edemiyorum artık ve sürekli karamsarım. Kimseyle görüşesim yok, hiçbir şeye hevesim yok, enerjim yok. Özgürlüğümü, eşimi çok özlüyorum ve gelecekten, bu ülkeden minicik bir umudum yok. En kötüsü ve asıl destek almaya karar vermeme sebep olan şeyse çocuk yaptığım için pişmanlığım gittikçe artmaya başladı, bazen çocuğumu göresim gelmiyor ve bu da beni iyice strese sokuyor, suçlu hissettiriyor. Hakkımızda hayırlısı