Kalbim22 Ben uzun yıllardır kullanıyorum cnm ara ara önceleri yapamıyordum ilaçlardan sonra hormonlar da biraz yerine geliyor ondan sonra daha kolay oluyor yani ilaç belli bir yere kadar baya topluyor insanı benimki biraz travmatikti kroniklesti ben astiysam sende mutlaka asarsin cnm