Sarelim busrasahinn bn 5 aylık ıken tadımlara baslamustım. 6 aylık oldugunda öğün şeklinde vermeye basladım. Sabah kahvaltı,öğle çorba ara öğün meyve yoğurt,aksam çorba yada muhallebi. Aralarda tabiki süt.
AyseAlyamm Ahsen123 700-800 arası içiyor canım. Ağzına baktim dış yerleri belli olmuş altta iki tane küçük çizgi var
AyseAlyamm Gulzar 6.ayda kan tahlili yapılacak sanırım düzenli kan ilacını kullanıyoruz ama inşallah değildir .
Betus_93 AyseAlyamm nerdeyse 2 aydir cok cekiyorum istahsizlik. Gunluk 200-250 ccyle geciriyodu. Ek gida yediremiyordum. Disimiiz cikti hala gecmedi. Tahlil verdik kultur testi enfeksiyon cikti. Antibiyotik verdiler. İns ise yarar bakalim