nurelem yazımı iyi okuyun sizin dediğiniz bambaşka birley benim dediğim devam sütü mama yerine geçiyor dedikleri için kafam karıştı.sormam daki sebeb dışarıda isem atıyorım sıcak su mamayı karıştır dışarda açık alanda zor.benimde en önemli işim bebeğim ve onun sağlığını koruyabilmek.ayrıca günde 2 kez oda verirsem içen bir bebk biz ağırlıklı olarak yemek yiyoruz