Gulsahderin Arkadaşlar kızım 10 gün sonra 1 yaşını doldurucak.size sorum şuan ek gıda haricinde aptamil formul mama kullanıyorum.ama şu market raflarında olan pınarın 1 yaş üstü devam sütleri var.kafamı karıştıran formül mama ile devam sütü aynı görevi mi görüyor aslında besleyiciliği aynımı.eğer öyle ise mamayı ısıt koy biberona zor ama o benim için daha pratik olur gibi
milasuna Gulsahderin hiç bir fikrim yok üstte kalsın benim çevrem de hep cicibebe süte geçiyor bizimki biberon almıyor 2 ay sonra 1 yaşında olacak sütümü sağıp deniyorum itiyor biberonu doğduğundan beri
Yafes Formul mama ve devam sütü aynı şeydir, 1 yaşına kadar inek sutu önerilmez, bağışıklığı düşürür,
Derya_Ata Gulsahderin ben bebeğime yavaş yavaş formül mama vermek istiyorum ama ikinci mamamiz bir türlü sevdiremedim siz nasıl verdiniz
Pembepanterr Gulsahderin Tabiki diğer süt sadece bebeğinizin ayına uygun içebileceği bir süt nasıl su doyurmuyorsa oda öyle
Gulsahderin Derya_Ata Derya_Ata benim bebeğim kolik bir bebekti ilk 4 ay cok çektim neyseki sonra balayı zamanlarımız gelmişti bebeğimle.aslımda stüm vardı ve emzirdimde ilk anneliğimin tecrübesizliğinden kaynaklı olarak gaz sancısından her ağladığında bebek doymuyor diyerek hep mama verdim böylelikle 3.5 ayşıklen sütüm gitti.mama doğdugundan beri içiyorsuz yani hep cok sevdi.ama şuan günde 2 kez felan 210 cc içiyor ağırlıklı olarak yemek yediii için.siizn beebğiniz kaç aylık
Derya_Ata Gulsahderin bu ay yaşına girecek çok şükür bu zamana kadar hep anne sütü aldı 6 ayından sonra tadimlar ve ona özel yemekler yedi hala da hem anne sütü hem de ek gıda alıyor ama bu ay bir gün ayrı kalacağız onun için Aptamil çocuk devam sütü vermek istiyorum ben yokken anneannesiyle bu şekilde beslensin diye ama reddediyor. Daha önce de Bebelac Gold denemiştim onu da aynı şekilde reddetmisti ne yapacağımı şaşırdım acikcasi
Gulsahderin Derya_Ata o bence biberonu istemiyor kıyamam anne memesine alıştığı için demekki.pipetli birşey ile içermi acaba aklıma o geldi
nurelem Gulsahderin mamayı ısıtıp koymak zor olduğu için mi süt vermek istiyorsunuz gerçekten çok tuhafsınız eğer yanlış anlamadıysam, benim çocuğum sizinkşnden büyük ama hiç yorulmam usanmam biberon yıkamaktan steril etmekten mama koymktan en önemli işim bu
Annesi23 nurelem devam sütü verecekmiş normal inek sütü değil ayrıca onu verse bile ineğin memesine dayayıp içirecek hali yok heralde yine biberona koyup sterilize edecektir merak etmeyin 😌
Gulsahderin nurelem yazımı iyi okuyun sizin dediğiniz bambaşka birley benim dediğim devam sütü mama yerine geçiyor dedikleri için kafam karıştı.sormam daki sebeb dışarıda isem atıyorım sıcak su mamayı karıştır dışarda açık alanda zor.benimde en önemli işim bebeğim ve onun sağlığını koruyabilmek.ayrıca günde 2 kez oda verirsem içen bir bebk biz ağırlıklı olarak yemek yiyoruz
gizemhifanur Gulsahderin ben veriyorum 1yas aylık a101de pınarın sütü var ondan verdim 1.5 2 saat tokluk süresi var verilebilir tabiki hergun 200ml mı gecmiyecek şekilde verin biri kansızlık yapar yoksa dedi hemşiresi mi hatırliyamadim
Gulsahderin gizemhifanur 2 saatmi tok tutuyor anladım canım cok sağol.ben en iyisi onu doktorumada bir danışayım gittiğim zaman🌸