Ben doğduğu günden beri akşam 8-8:30 da banyo yaptırıyorum. Pijamasını giydir, burnunu temizle, karanlık ve sessiz ortamda emzir, gazını çıkar ve uyut şeklinde bir düzenimiz var. Saat 9:30 gibi uyuyor. Gece 2 kere beslenmek için uyanıyor. Güne 7:30 da başlıyoruz. Öğlenleri de 9-9:30 gibi tekrar uyuyor. Sonraki uykusu 1-1:30 gibi daha sonra gece uykusuna kadar bazen tek uyku yapıyor bazen de 2 uyku saatleri belli olmuyor. Şuan 3 ay 27 günlük. 1 aydır falan bu şekilde oturmuş durumda ama 4. Ay uyku gerilemesinden sonra ne olacak bakalım🙈