3 ay 3 günlüğüz. Gece bazen 12’yi buluyor uyuması. Ama uyuduğu zaman 4 5 saat aralıksız uyuyor. Sabah 9 gibi güne başlıyoruz. Tabi o arada 2 kez emmeye kalkıyoruz.Gündüz uykuları çok zor hele 2 gündür 10 dk bile uyumuyor.Birde 37+2’de doğum yaptım. Sanırım atak haftasındayız. Çok zor bir süreç