Karas ben reflü hastasıyım oğlumunda buna yatkınlığı var yenidoğan döneminden beri. O yüzden 1 yaşına girer girmez kati suretle gece emzirmesini keseceğim diye karar verdim kendimce onunda reflüsü ilerleyip sıkıntı yaşamasını asla istemedim. Özellikle dişleri için. 1 yaşına kadar her şeyini buharda pişirip besleyici hale getirmeye çalıştım. Salçalı baharatlı yemekleri bile 15.ayından sonra vermeye başladım ben. Gece yatmadan 2 saat önce muhallebi yiyip yatıyordu. Gece diş dönemlerinde özellikle uyanıyordu en fazla iki kez o zamanlarda da sırtını sıvazlayıp pış pış yaptım gerekirse kucağıma aldım uykusu yarım açılır gibi oldu o zamanda bol bol su içirdim. Öyle öyle alıştı. Şimdide gündüz emzirmesini bıraktırmaya çalışıyorum ama o biraz zorluyor. Hem çok yiyor hem çok emmek istiyor. Yemek yiyor ardından hemen meme aç meme ver diyor onuda dışarı çıkararak dışarıda vakit geçirterek unutturmaya çalışıyorum. 6-7 saat emmediği oluyor gün içerisinde. Ama unutmuyor yinede istiyor 🤦🏻♀️ Bende gündüz emzirmesini bırakmak için uğraşıyorum ve daha zormuş😒