mycutebaby Kızlar gece yatmadan yedirdiğiniz gece maması muhallebiler varmı bu kesin tok tutar dedikleriniz acaba tarif verebilirmisiniz? Ben irmikli muzlu yedirmeye çalıştım fakat yemedi :( süreklide gece uyanıyor emmek için sabaha kadar napsam bilemedim…
pervin_t mycutebaby ilk zamanlar hipp gece maması veriyordum.Şimdi hero baby nin 8 tahıllı rezeneli ve ya 8tahıllı bebe bisküvili olanını veriyorum
Sngl1223 mycutebaby aynı durum bizde de var sayamıyorum resmen kaç defa uyandığını mahvoluyrm bi de üstüne covid oldum halim yok 😩
nicu mycutebaby yatmadan bir buçuk saat önce muhallebi yiyip yatıyor. Aptamilin 7 tahıllı elmalı olanını yiyor. Süt içmeyi veya ayran içmeyi sevmiyor içmeyi sevse onları veririm ama muhallebi yicem diye istiyor tanıyor artık iyice. 24 aylık 🤦🏻♀️ Gece emzirmemiz yok 12. Ayından beri
lazannesi mycutebaby ne versemde en az 2 kere mama yemek için uyanıyor 14 aylık olacak.. gerçi bu ara dişlerden dolayı yarım saatte bir uyanıyor 🤦
mycutebaby pervin_t bende hero babynin gece diye birşey var elmalı tahıllı benimki napsam yemedi öylece duruyor 😞
Betl4201 Benimkide 6 aylık gece çok sık kalkıyor ama açlıktan değil biliyorum sırf mememde yatmak için ben yatağa bırakıyorum 10 dk sonra eee çıldırmak üzereyim , çalışan anneyim biliyor benim gidip geldiğimi eziyet ediyor resmen🙇♀️
mycutebaby Betl4201 bu aylarda genelde kaybetme korkusu yaşadıkları için bu şekilde oluyorlarmış benimkşde öyle yani sadece kucağımda göğsümde rahat yatağına yatırdığımda hemen kalkıyor bende çıldıeıyorum uyksuzluk nedir 8 ayda tattım vala daha önceleri hiç bişeymiş diyorum
MinikMucizemmmm mycutebaby ya bende bunla alakalı bir şey sormak istiyordum. Bizde tadimlara yeni yeni başladık. Bende bu şekilde gece için mama vemrmek istiyorum fakat bu mamaların içindekileri denemediğim için sıkıntı olur mu yada içindekleri önce tattirip sonra mı vermem lazım
mycutebaby MinikMucizemmmm vala hiç bilmiyorum ben gerek duymadım hatta başta 3 gün kuralıyla ilerledim falan ama baktım ki olmıcak böyle bir iki yaptım zaten yemiyor yani benimkisi hiç birşey bayıla bayıla yemedi bende saldım artık ne yapsam şuan hep ağzını kapıyor bir tek yoğurt yiyor seve seve diğer herşeyi ittir kaktır vala üzülüyorum bende ama napiym ilerde yer inş diyorum
goktugmom_061220 mycutebaby Hipp’in yulaflı organik ek gıda diye maması var sıfır şeker. Onu tavsiye ederim
mycutebaby goktugmom_061220 bebeğiniz yedimi benimki hero babynin 8 tahıllı Elmalı karışımını hiç sevmedi hippte deneyim olmazsa tok tutuyormu gerçekten
Sngl1223 mycutebaby sağol canım bak bu gece mesela sinirlerimle oynadı resmen derdi ne bi anlasam yatağı mı dar sıcak mı bilmiyorum yüz defa uyandı uyku girmedi gözüme ya nasıl çaresini bulacam ben🤦♀️
MinikMucizemmmm mycutebaby inşallah yer bebeklerimiz. Bende öyle bı kaç defa denedim ittirip cikariyo ama normal olduğunu da düşünüyorum çünkü onlara sütten sonra farklı geliyordur. İnşallah bebeklerimize bı an önce en azından tattirmayi başarabiliriz:)