Bende bir sene önce ikizlerimde oldum ve apseye çevirdi Allah hiç kimseye yaşatmasın çok çektim,emzirmeden önce sıcak uygulayın kanalların açılmasını sağlıyo,bebek emip boşaltamamışsa sağmanızı tavsiye ederim,en sonda soğuk uygulamamı söylemişti doktorum ödemini alması için,Allah şifanızı versin,dikkat edin