Ah ya ben de kızım için endişeleniyorum bu konuda, hakkını savunamıyor, akran zorbalığına maruz kalıyor eziliyor üzülüyorum, eşimde bende sakin insanlarız öyle ses yükseltmeyiz kavga falan olmaz, hep konuşmamıza dikkat ederiz genel olarak rica etmeyi teşekkür etmeyi hiç ihmal etmeyiz kızım da bizim gibi yetişiyor doğal olarak, 2,5 yaşını geçti ama tam bir kibarlık prensesi bizimkisi, hiç bir döneminde kimseye vurma, itme, ısırma vs gibi davranışları hiç olmadı, kuzenleri var kendinden 1 yaş büyük 1 yaş küçük, hep itiyorlar kakıyorlar, düşürüyorlar, tırmalıyorlar, kızım asla onlar gibi tepki vermiyor kesinlikle hırçın saldırgan bir çocuk olmasını tercih etmem ama kendini de korusun istiyorum üzülüyorum ben de ne yapacağımı bilmiyorum, şimdiye kadar hiç bir kere bile vur kızım demedim oyuncak bebeğini bile yere düşürse özür dileyen bir kız benim kızım, ama şimdiden sonra sana zarar verene sende zarar ver diye mi yetiştirmeliyim pasif kalıyor görüştürmek istemiyorum kuzenleriyle