Merhabalar anneler … Evladım için çok üzülmeye başladım ben sosyallessin diye tek olduğumuz koca şehirde komşularıma bel bağladım .ama davet etme huyları yok ne bileyim istenmiyorum diye gitmiyorum .belli de ettim böyle dusundugumu ama hala bişey yoksa demek ki gerçek hislerdeyim..aslında ben sadece oğlum için üzülüyorum onların çocuklarıyla oynasın öğrensin istiyorum ama hep evde tek başına .parka goturdjm bugün sıcakta ,bir çocuk geldi oynadılar mutlu döndüm eve bı baktım komşu kızı iki yas büyük bizimkinden sen gelme, hayır ,dokunma ,elimde sopa …var gibi olumsuz olumsuz şeyler söylüyor. Ne tepki vereceğini şaşırdım.cocukla cocuk olacak değilim ama oğlum bön bön baktı.sonra bı başka komşu kızı bizim eve gelme hayır istemiyorum seni gibi şeyler… Sana gelmek istemiyoruz canım zaten dedim .ama annesi yanındaydı bişey demedi. Çok üzüldüm .neden ? Ne tepki vereyim …,:( Benim zaten sosyla fobim var çocuk da böyle olacak diye uykularım kaçıyor… İçlerinde gelişsin istiyorum …hatam mi var acaba ?