Uzgunanne222 Kahramanne 2 sorum olacak ne kadar ödediniz ve ne kadar süre gidecek ? Bide gerçek sac gibi oluyormu
Krcbbk Kahramanne kışa saç çok güzel olmuş. Benim eşimde uzun seviyor kestiremiyorum 🤦♀️ anlıyorum sizi
Mom9870 Kahramanne Kısa saçın köpeğiyiz. Eşimde uzun sevmez. Bende uzun saçtan öyle nefret ediyorum. Hiçbir güç bana kaynak yaptıramaz. 😂 Bence çok güzel ya çok beğendim ben yaptırma bir şey 😔
Tombikdonerartikcokpahali Kahramanne Hepsi yakışmış kestirmiş halin de güzel uzun halinde kirpiklerin de kaşında 😍 bu senin hayatın senin tarzın 🤭 ha yaptırmış Olmasaydın da güzelsin 😊❤
Tombikdonerartikcokpahali Kahramanne 🤣hahah😁 bağımlılık yapıyor galiba 🤣 ben böyle iyiyim bı sarı bıyıklarımı alsam yeter 🤣🤣🤣🤣
Deletedmom_29 Kahramanne demek ki saç kırmızı çizgisi 🍒 olsun iyi bir şey var ki o da her halinizle güzelsiniz maşallah 💙